Singura culoare care te face sa cumperi mai mult

|Andreea Pietrosel |
Singura culoare care te face sa cumperi mai mult

Culorile pe care le vedem ne influenteaza si ne pot transmite, indirect, unele mesaje. Acesta este si motivul pentru care companiile le folosesc cu atentie atat in mediul online, cat si in magazine, scrie Gandul.

Iata cele mai comune emotii si reactii pe care le au persoanele atunci cand vad o anumita culoare:
 
  • galben – optimist si tineresc, de multe ori folosit pentru a atrage atentia celor care trec pe langa vitrine;
  • rosu – energie, creste numarul batailor inimii, declanseaza sentimentul ca trebuie luata imediat o decizie, de multe ori folosit pentru lichidari de stocuri; 
  • albastru – declanseaza o senzatie de incredere si de securitate, de multe ori folosit in promovarea bancilor si al afacerilor; 
  • verde – asociat cu sanăaatea, cea mai usor de procesat culoare pentru ochiul uman, folosit pentru relaxarea cumparatorilor in magazine; 
  • portocaliu – agresiv, cere celui care il vede sa actioneze, sa cumpere sau sa vanda; 
  • roz – romantic, feminin, folosit pentru a promova produse pentru femei sau pentru tinere; 
  • negru – puternic, folosit pentru a promova produse de lux; 
  • mov – folosit pentru a calma, de multe ori utilizat pentru a vinde produse antirid.

 
O dieta bogata in grasimi in timpul sarcinii poate afecta dezvoltarea creierului copilului. Cercetatorii americani au descoperit ca riscul ca acesta sa devina obez pe parcursul vietii este mai mare. O echipa de cercetatori de la Yale a demonstrat ca regimul alimentar poate schimba structura creierului soarecilor, scrie Mediafax. Exista, de asemenea, dovezi ca regimul alimentar din timpul sarcinii poate influenta greutatea viitoare a copilului, prin modificarile care au loc la nivelul ADN-ului.
 

 

Distribuie articolul pe: