Skip to main content

Returnarea produselor

Clientul poate solicita returnarea produselor în următoarele situaţii:

1. Coletele prezintă deteriorări severe;

2. Produsele au fost livrate / facturate greşit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar Consumatorul va refuza recepţia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferenţa, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parţială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur şi de transport pentru produsul înlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de client.

3. Produsele prezintă defecte de fabricaţie;

4 Produsele au mărimi eronat comandate de către Client;

5. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumparare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului. De asemenea, în conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 10 zile lucrătoare de la data primirii produsului/produselor, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. În acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cădea, conform legii, în sarcina Clientului.

6.Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plăti diferenţa, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parţială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur şi de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de client.

Renunţare la cumpărare

Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului ca renunţă la cumparare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului. Clientul va putea solicita schimbarea produsului, în termen de 10 zile lucrătoare de la data primirii coletului, fără penalităşi şi fără invocarea unui motiv. În cazul solicitării unui alt produs se va achita diferenţa de preţ, dacă produsul este mai scump. În situaţia în care clientul optează pentru un produs mai ieftin, diferenţa de preţ nu se va returna. Compania noastră va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat iniţial. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, înlocuirea acestuia, se va face în cel mult 30 de zile de la retur. Returnarea banilor ori, dupa caz, înlocuirea produselor fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, se poate efectua în urmatoarele condiţii: în cazul în care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie să fie desfăcut - produsul trebuie returnat sigilat; starea produselor achizitionate trebuie să fie la fel ca la primirea lor.

Aceste dispoziţii se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziţionării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanţă. Clientul nu are dreptul să opteze decât o singură dată pentru returnarea/înlocuirea unui produs în condiţiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000. În toate cazurile returnării/înlocuirii a produselor ca urmare a renunţării la cumpărare, costurile de returnare/înlocuire sunt suportate de către client. Renunţarea la cumpărare în mod repetat va putea fi considerată un abuz. În funcţie de comportamentul clientului ,compania noastră îşi rezervă dreptul de a îşi selecta clientela. NOTA: În orice situaţie de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeaşi stare, în cutia originală, cu etichetele intacte şi împreuna cu toate documentele care l-au însoţit (factura, certificate de garanţie etc.). În momentul efectuării unei comenzi on line pe site, Clientul declară ca a luat cunoştinţă şi este întru totul de acord cu cele menţionate mai sus. Acceptarea acestor termeni şi condiţii dă naştere unui veritabil contract între parţi, făcând aplicare clauzelor Codului Civil şi Comercial.

Produse din oferta Iconic Health