Skip to main content

Detalii valabile pentru orice retur

Produsele se returneaza in starea in care au fost primite, in ambalajul original complet si cu toate etichetele intacte, cu toate accesoriile, consumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie dupa factura si certificatul de garantie in original. Returul va fi refuzat in cazul deteriorării produselor sau a constatării de către Vanzător a stării de nevandabilitate a acestora.

Pentru preluarea produsului returnat de la Cumparator, SensoDays.ro va trimite un curier la adresa specificata de Cumparator, dupa aprobarea cererii de retur. Numarul de inregistrare a cererii trebuie sa fie trecut si pe documentul de transport (AWB). Produsele returnate fara notificare in prealabil sau fara numarul de inregistrare trecut pe AWB nu vor fi luate in considerare, iar receptia produsului va fi refuzata 

La ridicarea produselor, curierul va solicita documentele necesare asigurarii coletului pentru prevenirea eventualelor probleme. Toate detaliile se gasesc aici . Refuzul completarii actelor respective va duce la ridicarea coletului fara valoare declarata si mentiunea pe documentul de transport (AWB) "pe raspunderea expeditorului", sau chiar la neridicarea acestuia. 

In cazul produselor achizitionate in campanii promotionale, pentru care s-au primit stimulente de care cumparatorul a beneficiat inainte de a solicita returul (exemplu vouchere de cumparaturi deja rascumparate de cumparator) , vanzatorul isi rezerva dreptul de a retine contravaloarea stimulentului din suma rambursata. 

 Cum se notifica returul

In cazul retururilor repetate, atunci cand se consideră că acțiunile Cumpărătorului au fost cu rea intentie, Vanzătorul are dreptul sa refuze returul si sa solicite daune interese Cumpărătorului, in condițiile legislației aplicabile. 

Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre produsele achiziționate din magazinul online www.SensoDays.ro și alte produse pe care Cumpărătorul le deține sau urmează să le achiziționeze nu fac obiectul responsabilității Vanzătorului. 
Daca returul este acceptat, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea produsului returnat cu un produs identic. In cazul in care un produs identic nu se mai afla in stoc sau nu poate fi adus, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu un alt produs sau pentru rambursarea integrala a valorii produsului. 
Daca se agreaza inlocuirea cu un alt produs, in cazul in care produsul este mai scump, Cumparatorul va plati diferenta, iar daca valoarea produsului inlocuitor este mai mica, Cumparatorul va primi rambursarea partiala corespunzatoare. 
In cazul in care Cumparatorul doreste returnarea banilor, termenul maxim legal este de 14 de zile de la confirmarea returului, dar nu inainte ca produsul retur sa ajunga la SensoDays.ro. 

Cumparatorul poate trimite o cerere de retur pe adresa de email service@sensodays.ro, la care trebuie sa ataseze formularul standard de retragere semnat si scanat pe care il poate descarca de aici ). Dupa trimiterea mesajului, Cumparatorul este rugat sa astepte numarul de inregistrare al returului care va fi trimis de Vanzator. 

Produse din oferta Sensodays