Skip to main content

RAMBURSAREA

Este responsabilitatea dumneavoastra sa verificati produsele dupa ce v-au fost livrate. Va rugam sa ne contactati imediat (telefonic sau prin e-mail) daca ceva nu este in regula.

  1. Trebuie sa inspectati produsele receptionate cat mai curand posbil si sa ne contactati imediat - telefonic sau prin e-mail (utilizand datele de contact specificate pe site) – in cazul in care constatati diferente fata de ceea ce ati comandat, defecte sau existenta oricarei alte probleme. Daca nu suntem instiintati cu privire la potentialele deficiente sau defecte in maximum 3 ore de la efectuarea livrarii, vom considera livrarea acceptata si nu vom efectua nici o rambursare (partial sau totala) sau o inlocuire a vreunui produs.
  2. Pentru livrarile intarziate sau livrarile in provincie va rugam sa ne instiintati (telefonic sau prin e-mail) cel tarziu pana la ora 11:00 a.m. a zilei de incepere a curei in cazul nu ati primit coletul. Dupa aceasta ora, vom considera coletul ca fiind receptionat si acceptat, nemaifiind posibila rambursarea contravalorii sau inlocuirea vreunui produs.

ANULAREA UNEI COMENZI

Orice anulare a unei comenzi va trebui sa fie receptionata de catre noi pana la ora 17:00 cu cel putin o zi lucratoare inainte de data de incepere a curei. Datorita specificitatilor si particularitatilor acestei afaceri, regretam faptul ca nu vom rambursa sumele achitatein cazul in care anularea comenzii se efectuaza ulterior expirarii termenului limita. Anularea unei comenzi plasate anterior trebuie facuta in scris(prin e-mail) sau prin intermediul site-ului de catre aceeasi persoana care a plasat comanda initiala.

Produse din oferta Juiceit