Skip to main content
 

Cerecetarile sugereaza ca proteina din soia joaca un rol major in procesul de slabire.

Pe masură ce inaintam in varsta si cu cat incepem sa facem mai putina miscare fizica, incercarile noastre de a ramane slabi devin tot mai dificile. Relansarea unei diete sanatoase combinata cu un stil de viata activ va reprezenta mereu raspunsul la problemele noastre.

Suplimente pentru slabit au si ele roulul lor, insa trebuiesc combinate cu un mod de viata sanatos pentru a avea cele mai bune rezultate.

De aceea, iti propunem pentru dieta ta zilnica, soia deoarece:
1. Are rolul de a reduce foamea si poftele
2. Are capacitatea de a mentine glicemia din sange la un nivel optim pentru mai mult timp.
 
Cerecetarile recente demonstreaza tot mai mult ca proteina din soia ar trebui sa fie indispensabila dietei noastre. Soia reprezinta o sursa foarte mare de proteine de buna calitate ce ajuta la construirea masei musculare. In plus, ofera o sursa excelenta de energie.
 
Cum o poti consuma?
 
In magazine vei gasi soia ambalata sub toate formele: pudra de soia pentru shake-urile proteice pe care le poti consuma la micul dejun, boabe de soia pe care le poti folosi la mancare, la salate si bucati de soia pe care le poti folosi dupa rehidratare ca inlocuitor pentru carne. Laptele de soia este un lapte vegetal cu multiple beneficii nutritionale, usor de digerat si excelent inlocuitor al laptelui animal ce contine grasimi saturate.
 
Beneficii pentru sanatate
 
Din punct de vedere medical si dietetic, soia este recomandata pentru reducerea sanselor de a dobandi cancer de colon dar si pentru scaderea nivelului de colesterol din organism, datorat continutului de fibre. Deasemenea, s-a constatat ca soia usureaza simptomele menopauzei la femei. In fine, este recomandata persoanelor mai in varsta, fiindca s-a constatat ca reduce riscul aparitiei osteoporozei. Soia are si beneficii pentru sanatate, fiind un adjuvant al circulatiei, creste colestrolul bun si ajuta astfel in prevenirea bolilor coronariene.
Soia reprezinta o sursa bogata de vitaminele din grupul B-urilor, vitamina E, magneziu, proteine, fibre si acizi grasi Omega 3.