Skip to main content

Faosolea verde este una diontre legumele pe care le poti consuma la dieta in cantitati mari. Are un aport nutritional mare, este foarte gustoasa si contine putine calorii. Si pentru ca pietele sunt pline de legume proaspete de vara, iata o reteta excelenta pentru week-end pe care o poti savura ca fel principal sau ca garnitura, in functie de dispozitie. Totul este sa o pregatesti in cantitati mari caci altfel nu ajunge si sa o consumi rece, de la frigider.

 
Fasole verde cu usturoi
 
Timp de preparare: 25 de minute
5 portii
157 calorii/portie
 
Ingrediente:

 
1 lingura de unt
3 lingurii de ulei de masline
O capatana mica de usturoi, curata de coaja si tocat
2 cutii de conserva de fasole verde (scurse de zeama) sau 1 kilogram de fasole proaspata fierta 5 minute in apa cu sare
Sare si piper
30 grame parmezan ras
 
Mod de preparare:
 
Aeaza o tigaie mare la foc mediu, topeste untul impreuna cu uleiul de masline si adauga usturoiul. Lasa usutoriul sa se caleasca, amestecand frecvent, pana ce devine rumen. Adauga fasolea verde si asezoneaza cu sare si piepr. Lasa totul pe foc aproximativ 10 minute, pana ce se inmoaie fasolea. Ia tigaia de pe foc si adauga parmezan razuit.