Skip to main content

Ceea ce mananci este la fel de important precjum rutina ta zilnica de ingrijire a pielii. Poti sa-ti cumperi cele mai bune produse de ingrijire de pe planeta, insa ceea ce intra in interiorul corpului, mai devreme si mai tarziu de va vedea la suprafata. De aceea, trebuie sa te asiguri ca abordezi subiectul legat de frumusete si anti imbatranire din toate unghiurile.

 De aceea am ales cateva alimente cheie, bogate in nutrienti care ajuta la repararea, mentinerea si infrumusetarea pielii, parului si unghiilor.

 
Coacazele
 
Antioxidantii din coacaze ajuta la prevenirea efectelor premature ale imbatranirii pielii. Acestia lupta impotriva radicalilor liberi ce ataca pielea.
Incearca sa mananci in special coacaze organice deoarece aceste fructe de padure se numara printre alimentele care inmagazineaza mai multe pesticide decat altele.
 
Nuca de cocos
 
Nuca de cocos este bogata in Omega 3, acizi grasi esentiali ce ajuta la patrarea aspectului moale si stralucitor al pielii si la mentinerea santatii parului. Acesti acezi grasi ajuta membranele celulare ale pielii sa actioneze asemenea unei bariere impotriva poluarii si a razelor UV ce au efecte de imbatranire.
Incearca sa consumi ulei de cocos (de obicei se gaseste in stare solida) deoarece este unul dintre cele mai sanatoase si mai versatile pentru gatit  si una dintre cele mai valoroase investitii in frumusete.
 
Avocado
 
Avocado este bogat in vitamina E, ceea ce-l face un super aliment pentru frumusete. Aceasta vitamina solubila este un puternic antioxidant ce ajuta la repararea parului si pielii deteriorate. De asemenea, contine vitamina C ce ajuta la sustinerea colagenului  si grasimi bune necesare pentru pastrarea unei hidratari corespunzatoare a pielii.
Pe cat posibil alege varianta organica si pastreaza avocado la frigider, departe de lumina pentru a nu se accelera procesul de coacere.

Semintele de chia
 
Semintele de chia sunt pline de acizi grasi grasi esentiali. Acestia sunt acizii buni care  mentin starea de buna dispozitie si stralucire a pielii. Pe langa Omega 3, semintele de chia reprezinta o sursa importanta de fibre, proteine si antioxidanti ceea ce le aduce pe podiumul super alimentelor pentru frumusete. Incearca semintele de chia in combinatie cu fructe si lapte de cocos si vei avea o super gustare pentru pauza de frumusete.
 
Spirulina
 
Spirulina este bogata in clorofila. Acest nutrient puternic ajuta parului, pielea si unghiile sa creasca si sa se dezvolte sanatos. Aceasta alga verde-albastruie este de asemenea bogata in fier si vitamina A, este o sursa de proteine si un detoxifiant puternic.
Pudra de spirulina poate fi amestecata in smoothie-uri sau sucuri, dar numai in doza recomandata deoarece are un gust foarte puternic.
 
Semintele de canepa
 
Semintele de canepa contin aminoacizi esentiali si proteine care sunt usor absorbabile de catre organism. Semintele de canepa sunt de asemenea bogate in acizi grasi esentiali ce hranesc organismul, precum si fier si complexul de vitamine B si vitamina E. Toti acesti nutrienti ajuta parul, pielea si unghiile sa creasca mai repede.
Adauga aceste seminte in salate, cereale, smoothie-uri , supa sau prajituri.